miercuri, 22 august 2018

Carmen Secere- Aproape fericiți


Volumul Aproape fericiți, apărut la Editura Grinta în 2018, l-am primit de la autoare prin primăvară. Mulțumesc! Sunt cărți pe care te bucuri că le ai în bibliotecă, la un moment dat să le poți lua ca repere într-un anumit subiect sau temă. Carmen Secere cu această carte este un debut promițător, pe harta poeziei. Felicitări!
Când o carte te captivează fără să știi cine este autorul înseamnă că acesta a reușit.







Din volum:

Declar nulă eșarfa mea străvezie
i-am dat-o  azi violonistului din stradă
cânta fals despre picioarele de sticlă ale balerinelor

spre casă am mers pe piatra cubică
numărând câte așteptări au mai rămas
după trei pași mi-a zâmbit o singurătate
dintr-un scaun cu rotile
și m-am oprit să mă odihnesc puțin

în definitiv ce caut se află doar la capătul liniei
am spart pușculița să-mi cumpăr înghețată pe băț
visată sub bradul de crăciun astă iarnă

s-au adunat norii peste oraș va ploua din nou

îmi simt toate fracturile vechi și spitalele
în carantină



Alarma ceasului răgușit mă trezește
în dimensiunea altei dimineți

mereu mi s-a părut târziu
în stații oamenii își dau coate răscolind
prin singurătățile altor oameni

bătrânul de pe bancă
desface nodul unei batiste
să mângâie o amintire
altcineva povestește despre dragoste
și alte nimicuri

noaptea trecută a fost lună plină



Încercând să înțeleg pluralul
am inventat adunări cu trecere
peste ordinul numeric
dar matematica mea e plină de minusuri în toate
unghiurile drepte

extrag radical din irațional și pot accepta
lipsa întregului
între timp exersez dansul pe tocuri
un doi trei un doi trei

încântată
mă bucur de cunoștință


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu