marți, 13 septembrie 2022

Poezie Dorina Brândușa LANDÉN

















Dorina Brândușa LANDÉN

noimă

în noaptea asta

aud cum se prăbușesc stelele cerului în țărână

aud cum inima lor nemărginită

plesnește de singurătate într-un amestec nebulos

de înțelesuri adevărate ale tăcerii ale întunericului

în prelungirea brațelor mele întinse simplu și curat

în adâncul unei insule nelocuite

crește înțelesul că trăirile de azi

nu sunt

decât fotografii neretușate ale existenței

în noaptea asta sunt mai tristă decât o iguană

crucificată pe un perete alb alb



nu

nu mai puteam să intru în casă

fereastra aburită de respirația ploii

să-mi pătrundă în ochi printr-o mare pată neagră

reflectând asemenea catifelei picăturile de apă

ori senzația de plâns al universului

în golul imens ce se întindea în mireasma mălinilor

părea că mai smulgeam morții o noapte de insomnie

așternuturile albe întinse ca la ceremonia unei execuții

erau maculate de un vârtej de pene roșii

din chivăra unei amintiri neclare

stăteam în fata nopții și nu puteam să intru în casă

acolo în mijlocul întunericului am înțeles că sunt oarbă

de undeva de departe dintre crengile negre și aripi cernite

peste lume își picura armonia cântecului o pasăre

era doar o pasăre mică și nu cunoscuse oamenii



respir și schimb pasul

aș vrea să transform în semne

visele și obsesiile

în ceva real și solid

nu iluzia

dar nu am timp

pentru că vreau să ajung acasă

să mă bag în pat

și să dorm un poem

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu